Duyguch01 33. Haftamda gittigimde kilosunu 2100 oldugunu haftasiyla uyumlu oldugunu soyledi, sanirim haftasini yakalamis bebegim, 🤲 oyle tombis bi bebek beklemeyelim dedi, tombis degilde yeterki saglikli olsun yaa, insallah sizin bebeginizde haftasini yakalar,, muzu cok yedim kasari da ayni sekilde süt icmeyide ihmal etmedim, sabah karnim acikti muz yedim yattim, süt içtim yattim gibi.. biraz da protein agirlikli beslendim tavuk cok yedim..
Rabbim sagsalim bebeklerimize kavustursun insallah 🤲🤲🤲🤲