Love13 tam o zmnlar başlayabiliyor çarpıntı, vücuttaki kan miktarı artıp da dolaşım hızlandığı için vücut adepte olmaya calişabiliyor , benim de durup dururken aniden oluyordu çarpıntım, sonra bir ara geçmişti ,şimdi 3.trimester yine oluyor ara ara 😬 kardiyolojiye gitmelisin mutlaka ,kadın doğum doktoru randevunu beklemene gerek yok ,çünkü o da sana büyük ihtimal kardiyolojiye görün diyecek , EKG cekilmenin fln bir zararı yok bebeğe ,ben bizzat sormuştum o zmn… Bu arada benim çarpintimin sebebi demir ve d vitamini eksikliğiymiş , günde iki adet demir ilacı başlamistik hemen 🙄