Merhaba arkadaşlar duyduğum kadarıyla mide bulantısı kusma 14haftaya kadar sürüyormuş ve daha sonra olmuyormuş.Ben 12haftaya kadar zorla yemek yedim ama kusmadım ancak ara sıra midem bulanıyordu da kusacak kadar değil 12 haftada yemekte yedim mide bulantımda gitti yani normalde hergün midem bulanıyordusa sonra 4-5günde bir ve ya 1haftada 1 oldu ama 14haftadan sonra kusacak kadar midem bulandı ve kustum artık yakın zamanda ikinci kez yaşıyorum bu durumu.Kimlerde böyle 14haftadan sonra kusma başladı? Normal mi yani? :/