Rime Merhaba arkadaşlar 10 haftalık hamileyim folik asidi demir ilacımı ve d vitaminini içemiyorum fikir önerisi olan var mı?
bademli_puding Rime neden içemiyosun canım bende yutamadığım için içemiyorum içene kadar kaç kere öğürüyorum ama mecbur içiyorum
ycl4644 Rime folik asit yine küçük şuan decavit diye bir ilaç kullanıyorum kocaman ve içene kadar midem bulanıyor ama çocuğum için kendim için tabikide içiyorum. ihmal etmeyin lütfen sağlığınız için kullanın
Kahyaasena ycl4644 bende de magnezyum ilaci var cay kaşığı agzi kadar var bölüp yutuyorum artik kocaman boğazıma takılıyor bütün haliyle