Yigitefemom Kızlar geçen hafta pazartesi günü ikili test için kan verdim e nabız a bakıyorum sürekli çıkmamış gözüküyor kaç gün sürüyor normalde cuma kontrolüm var çıkar mı o zamana kadar
2prensesannesiiii Yigitefemom özel hastanede mi yaptırdınız ben özel hastanede takipliyim e nabıza düşmedi çıktığı halde hala e nabızda yok 13+1 de yaptırdım 1 hafta da çıkmıştı benim hastaneyi aradım laboratuvara yönlendirdi sordum çıkmış gelip alabilirsiniz demişlerdi🙏🏻
2prensesannesiiii Yigitefemom orası neresi devlet mi özel mi anlamadım ama hastaneyi arayıp öğrenebilirsiniz 🙏🏻
ggulsaahhhhhh Bende özel hastanede yaptırdım 1 hafta sonra çıkmıştı. grafik şeklinde çıktığı için sonuç e nabıza düşmez demişlerdi banada. Bende labaratuardan almıştım sonucu