Kiwi12 Merhaba hanımlar aranızda İBB bin verdiği bebek paketi alan varmı ? Bu bez,giysi,mama, beşik olan paketten bahsediyorum . Nasıl alabiliyoruz bunu, ne zaman başvuru yapmak gerek?
betul22 Kiwi12 nerede oturuyorsaniz belediye arayıp bilgi verin eve geliyorlar hamilelik surescindeyseniz hemen gelmeyebilir dogum yapinca başvuru yapın gelip eve ona göre verirler
Deletedmom_33 Kiwi12 153 ü arayıp yenidoğan destek paketine başvuracağım demiştim. Bana geldi. Beşik vs duruyor eşimin kuzenine vereceğim hamile kalırsa o bana ayır demişti
Kiwi12 betul22 İstanbul dayım ben başlığa işaret attım.ama kaldırmışlar. İBB bin verdiği doğum paketi yardımı oluyor ondan bahsettim ama
betul22 Tugcelb oturduğunuz yerin belediyesini arayıp başvuru yapıyorsunuz bilgi veriyorsunuz ona göre eve geliyorlar paketin icerigi değişiyor herkese aynı şeyler verilmiyor bebek ürünleri var çantada