hayalperest2310 aynen ki aslında ne kadar da sağlığımız açısından önemli bir durum, bazı doktor lar gerçekten bazı durumları hiç umursamıyorlar, ne güzel aşı da olunduğunda insanın içi daha rahat eder. Yurt dışında bazı ülkelerde sırf ilerde bununla karşılaşılmasın diye 13 14 yaşlarda aşı oluyorlarmış