Ben yaşdığım ilden hariç başka bi ile gitmiştim o an orda yaptırmak zorunda kalmıstım özelde. 1 haftada sonuç cikti e nabıza 2 tüp kanın sonucları dusuyor. Arayıp öğrendim risk yok dedi neye gore dedi bilmiyorum. Normalde e nabiz harici risk cizelgesi olması gerekirmis simdi o ile gidemicegim icin goremicem maalesef ama doktor bisey yok dediyse konu kapanmistir🤗