Kizlar merhaba sizlere bir sorum olacak. Benim normalde adet surem 35 falan sürüyordu geçen ay 41 gün oldum ve çok az bu ayda 43 günüm hala olmadım test yaptım negatif doktora gittim hiçbir sorun yok dedi gecen ay gebelik için kandan baktırdım 0 küsür çıktı az önce gene baktırdım 1 buçuk çıktı böyle olup gebelik olusanlar varmidir yani yükselme ihtimali varmidir yardımcı olabilecek varmi?