Sevgi-27 5+2 hemileyim bugün doktordan geldim kese görünmedi kan testi verdim geçen haftaki betam 168.7 idi simdiki beta 1112 doktor istediğim gibi değil sonuç dedi haftaya tekrar gel bakalım dedi başına gelen varmı? sonra düzeliyor mu ?
Naz_dem Sevgi-27 benimde o haftada görünmedi doktor görünmesi içim betanın 1500 geçmesi lazım dedi alttan bakmak istedi dış gebelik olursa riske atmamak için kabul ettim öyle gördük keseyi
yinehamile Sevgi-27 kesenin görünmesi için henüz erken gibi beben ilk hamileligimde 6. Haftada 2. De 7. Haftada gördüm.
berceste5155 Sevgi-27 bence doktorunu değiştir kese görünmeye bilir bu normal bir durum ama doktorun böyle konuşması normal değil çok can sıkıcı
Tugce3561 Sevgi-27 ben 6+1de keseyi gördüm 7+1de bebeği ve kalp sesini duydum cok normal yani kan degerlerin de guzel yukselmıs
Hdudjskdkxn92838 Canim gorunmeye bilir cok normal bence bazilari 6 hafta bazilari 7 haftada goruyo normal yani bence bekle 1 hafta daha ondan sonra bi qit icin rahat etsin baska doktora qit
Sevgi-27 Hdudjskdkxn92838 normalde 1000 olunca görünmüyor mu ki bnm diğer hamileliklerimde de 5 haftalikta göründü hemen 😢
Sevgi-27 Hdudjskdkxn92838 hem ayrıca 1112 beta gayet iyi bana göre 1 haftada yani çok morelimi bozdu çok 😢
ebrusngl O beta değeriyle gözükmemesi çok normal 1500 değerle vajinal 3500 değerle karından gözükür kese
Hdudjskdkxn92838 Sevgi-27 canim sen skinti yapma morelimi niye bozuyosunki Rabbim buyuk bi hafta daha bekle baska doktora git bende ilk gittiqim doktor benim morelimizi cok bozdu ben degistirdim doktorumu sende oyle yap bence
Sevgi-27 Hdudjskdkxn92838 hiç deme ya daha önce de iki kaybim var kalbim ağzımda geziyorum yemin ederim bide üzerine bu olay 🤦🏻
Sevgi-27 yinehamile diğerlerinde böyle olmamıştı hiç bunda da böyle diyince panik yaptım iki kaybim olduğu için 🤦🏻
Sevgi-27 berceste5155 hadi diyelim kese görünmedi betayla ilgili niye öyle olumsuz konuştu ki 🤦🏻 çok mu anormal 😢
berceste5155 Sevgi-27 ilk muayene de benim kese vardı ama bebek görünmüyordu doktor bana kokrmana gerek ypk büyük bir ihtimal geç döllenme olmuş haftaya bir daha gel demişti
Tugce3561 Sevgi-27 tek doktorda sabit kalmayın bence benimde ilk gittigim doktor cok korkutmustu beni devlete mi gidiyorsunuz ozele mi
Tugce3561 Sevgi-27 1 hafta sonra tekrar gidin muhtemelen gorunecektir ben de cok korkmustum ilk gittigim doktor korkutunca