Benimki yüksek riskli çıktı doktorum amniyosentez önerdi. Amniyosentez yaptırmadan önce perinatoloğa gittim ayrıntılı bir şekilde bütün organlarına bakıldı ve %99 sağlıklı bir bebek olduğunu öğrendim. İkili test yaptırmaktansa fetal dna testi yaptırmak çok daha mantıklı. Çünkü ikili test sadece risk belirtiyor ancak çoğu bebek sağlıklı doğuyor ve boşa stres yaşamış oluyoruz.