Mel53 Hepinizi öncelikle tebrik eder yabrularınızla uuuuupuzun sağlıklı günler dilerim... Size bir sorum olacak, bu sırtüstü yatma mevzusu. Biz 17. haftalığız ve sırtüstü yattığımda da rahatsız olmuyorum. Zaten belfıtığım olduğu içinde istemdışı yatasım geliyor ağrıdığı için. Ama sorun şu ki her yerde okuyorum bebek oksijensiz kalırmış, siz sırtüstü yattınız mı? Yani sürekli sırtüstü yatıp sağlıklı doğum yapanınız var mı :((?
Damla6606 Mel53 daha cok küçük canım ben nasıl rahat edersem öyle yatıyodum bi zaman sonra zaten yatamıycaksın keyfini cıkar ;)
YavuzunSelini Mel53 Ben 9 ay boyunca kendimi nasl rahat ediyosam hep oyle yatiyodum sizde oyle yapim 😊
essyagiz Mel53 Canım zaten bebek büyüyünce istesende yatamayacaksın, nefesin kesiliyor gibi oluyor sırt üstü yatınca . Bence keyfini çıkar, istediğin gibi yat☺️
RRR Mel53 yatıyodum canım ben zaten 30 a kadar cok bi rahatsızlık vermiyor otuzdan sonra istesende sırt üstü yatamıyosun gerili kalıyosun 😂
Mel53 Damla6606 hep 4 aydan sonra sola yatın diyolar ya, dinlemiyim ben o zaman dimi:( çünkü ben yatabiliyorum. Nefeste alabiliyorum. Ama yazılanları düşündüğümde hemen sola dönüyorum😊🤦🏼♀️
Damla6606 Mel53 yok canım ben ne zaman ki nefes alamayıp rahat edemedim o zaman sola yatmaya basladım cok şükür gayet saglıklıda bebişim var internet insana kafayı yedirir 😁😁 takmaa orda yazanları
kasimannesi 1buçuk aylık hamile iken kendimi alıştırdım sağ ve sola yatmaya bu bende galiba psikolojik olaraktan etki yaptığı için bişeyler sebep olmasın die.... alıştım artık şimdi 35 haftanın içindeyiz Özlem duyuyorum tabi ne yapalım bebişlerimiz için herşey 🙏🍀
Busraszgn 25. Haftadan sonra sirt üstü sıkıntı oluyor diye biliyorum dr banu ciftcinin videolarinda izlemiştim isterseniz bi bakin
kardeleng 31. Haftaya girdik bugün hala sırt üstü yatıyorum.Bilgisine çok güvendiğim bir doktor var Cem Batukan yüz üstü bile yatabilirsiniz diyor.Zaten en derin uykunuzda bile olsanız o pozisyonda bir sıkıntı varsa uyanırmışsınız.Onu duyduğumdan beri kendimi kasmıyorum elimi karnıma koyup oğlumun tekmeleri eşliğinde uykuya dalıyorum.🙈