Rukiss52 Arkadaşlar lütfen bana dua edin sancım tutmuyo 40+4 oldum ne yapmam lazım perşembe suni verilcek ama ben panik oldum neden sancım olmuyo diye
gulbis1 Rukiss52 sıcak duş , ilişki , egzersizler öneriyorlar ama başlamıcaksa da napsanız başlamıyor bence , YouTube da activating labor videosu var günde iki kez onu yapmayı deneyin çok faydası oldugu söyleniyor
Ebrar18 Rukiss52 bizde 40+4 üz . Şimdi muayene etti . Nst ye bağlıyım . Cuma son dedi ama herşeyi yapmaya çalışıyprum kendi sancımla gelsin diye . Bu 2. Gebelik bide . Rabbime sığındım 🌸🌸
bademli_puding Rukiss52 squat ve merdiven çık in canım eltime öyle yaptık bol bol hurma ye imkanın varsa hamama da gidebilirsin
Rukiss52 gulbis1 Ya suni sancı hakkında hep negatif şeyler var egzersiz vs yapıyorum dün ebede alttan kontrol etti yumuşaklık varmış açılma yok dedi acaba suni verilirse normal yapabilirmiyim
gulbis1 Rukiss52 benim arkadasım sıfır sancıyla sadece suni sancı verilerek dogum yaptı hiç negatif şeyler okumayın herkesin doğum hikayesi farklı
Rukiss52 Ebrar18 Ebrar18 banada perşembe son dedi suniyle deneyecek birbirimize dua edelim inşallah sağ salim en hayırlı şekilde doğururuz
Dilek48 Kızlar başından beri risk grubundaydım bir şekilde toparladık kötünün iyisiydim ve çatı muayenem oldu çap uygun dedi şuan 38 haftadayız ama açılmamız yok herşeyi bende yaptım ve bebek baş aşada ama ters bu yüzden dr sezeryan dedi cuma veya p.tesi önce Benin’lerimiz sağlıkla gelsinler 30 haftadan beri düzenli sancılarım var ama gelişimi için bekledil