Nutelllaa kızlar son kan çıkmamış ama diğerleri referans aralığında gözüküyor.normalde 140 yüksek bı değer ama bilemedim sizlerde sormak emin olmak istedim . doktora ona göre gidicem perişan oldum küçük bebegimle