Merhaba sevgilii anneler ve anne adaylarııı 🫶🏻
30+3 deyiz. Geceleri uyku problemi yaşıyorum, asla uykum gelmiyor, gelsede uykuya dalamıyorum böyle zoraki uyutuyorum kendimi. Bir kaç saat uyuduktan sonrada sanki günlerce uyumuşum gibi kalkıyorum. Ama bir yandan da enerjim çok düşüyor, halsiz keyifsiz oluyorum. Gece kocam fosur fosur uyurken ben bir o yana bir yana dönüyorum sinirlerim bozuluyor 😁 şaka bir yana benim gibi olan var mı ya. Şuan doyasıya uyumam gerekirken ben zombi gibiyim 😓