Ben çok önceden yapmıştım ama herhangi bir kist problemim yoktu sadece ilaçsız adet olamayanlardanım. Ve 15 gün yaptım içtim kendiliğimden adet oldum ilk defa çok ilginç geldi ama bi daha da yapmadım bence doktora danışmadan yapma kistin varmış. Gebelik istiyodum bi faydası olmadı ama adet oldum işte