Cansubadur kız niye üzülüyosun ben 36 kiloyla hamile kaldım şu an 48 im 32 haftalığım sen nasıl hamile kalcan az kilo al da öyle çocuk yap dediler benim yapım böyle derdim herkese hayatım boyunca kilo alamadım evliliğide temizliği de işi de bu kiloyla yaptım çocuğu da yaparım dedim ve yaptım kime neymiş kilon seni ilgilendirir karnım da sonradan çıktı hamile olduğumu bilen hani çocuğu nereye soktun dedi gt. Üme soktum diyodum hiç te kafaya takılcak bişey yok hamileliğinin tadını çıkar umduğundan çok daha fazla kilo alacaksın manken gibi hamile olacaksın 😉