Birinci dozumu yaptırdım. 2.dozumu yaptırmama da 3-4 gün kaldı. Tam 30 günü doldur demişti hemşire. Bence yaptırılmalı. Çünkü doğum anında kullanılan malzemede ya da herhangi bir yerde paslı bir şey dokunulduğunda bir hayvan ısırdığında bebeği de anneyi de koruyormuş. Dünyanın bin bir hali olabiliyor. Tedbir amaçlı yaptırdım ben 🌸