Merhaba hanımlar 40+3 de dün gece hafif sancıyla tualete gittim kanamam oluyordu hemen hastaneye gittik açılmam hiç yoktu bebeğin suyu boşalmış dedi ama ben hiç farketmedim eve gönderdiler sancılarım başladı bu nasıl bir sancı böyle 😭 5 dakkada bir keskin bir sancı giriyor tekrar gittik 1 cm açılma olmuş şuan evde bekliyorum sancılar daha da artınca ve 1 dakkaya düşünce gideceğim 🥺 Dualarınızı eksik etmeyin Allah herkesin yardımcısı olsun 🙏