Deletedmom_3 canım gittim 8 haftalık hamilesin cuma gel tekrar kontrol edip alıcaz dedi. Ne kadar kötü bi gün yaşadığımı anlatamam. Buraya bile girmedim, o yğzden yeni gördüm yazdığını. Annemin ısrarıyla bugün başka doktora gittik. 6 haftalık hamileymişim, kesenin boyutı da 1.34 cm. Embriyo yine yoktu fakat boş gebelik demek için daha çok erken olduğunu söyledi. 10 gün sonra tekrar gidicem. Açıkçası ben olumsuzu kabulledim, olumlu sonuçlanırsa Allahtan binlütuf diyeceğim bu saatten sonra. Önceki doktorun neden böyle söylediğini yaptığını anlamadık ama bize resmen zehir etti. Hala boş gebelik ihtimali var fakat teşhis için daha erken. Allahım hepimiz için hayırlısını inşallah 🤲🏼 Zor bi dönemmiş ve sabretmek acele etmemek gerekiyomuş bunu öğrendim.