SAT 10 aralık 20 aralık doktor kontorlüne gittiğimde sağ tarafta 18-19 m iki yumurtam olmuştu 21 aralıkta çatlatma iğnesini yaptım 21-22-23-24-26-28-30 aralık tarihlerini değerlendirdim doktor hiç bir sıkıntı yok demişti muayenede . Geçtiğimiz şubat ve martta çatlatma iğnesi yapmıştım yine ve o zaman 10.gün testim negatifti sonra pozitif olmadı tekrar. Şimdi 11-12.günlerde çok silik bir çizgi gördüm testlerde 13.gün daha da silikti çok üzüldüm umutsuzluğa kapıldım sizce pozitife döner mi çizgi belirginleşir mii? testlerimi ekliyorum kaset 11. gün enken gebelik 12. gün testim . Erken gebelik testi bekledikçe daha da belirginleşti bu arada pembeleşti

