mysweetbabyy Kizlar yaşıyor musunuz boyle bisey dünden beri tek taraflı surekli kasik ağrısı yaşıyorum bel ağrısı zatenn vardı baya tedirgin oldum ya
strawbery mysweetbabyy canim yormussun kendini artik normal yasantimizdaki gibi aktif olmak bu agrilari yasatiyor bize oturup dinlen
strawbery mysweetbabyy ozaman doktoruna mesaj at kuzum belki gormek ister ama korkma normal artik bu haftalardan sonra allah yardimcin olsun
Belinay_AliEge Bende aynıyım 24+3 ilk hamilelikte böyleydi hep ağrı sızı 😞 doğurana kadar böyle geçiyor .
Damlanek Benim özellikle akşamları çok artıyor aynı haftadayız bazen kasığıma aşırı ağrı giriyor ben de korkuyorum bebek aşağda gibi