Arkadaşlar araştırma hastanesi takipliyim dün doktorum çocuk kardiyolojisinden sıra aldırdı fetal eko için dün sormadım ama genelde yapılan bişey mi ? Dün kalp atışları iyi filan dedi ama acaba dedim herkese mi yaptırıyor kafama takıldı siz yaptırdınızmı normal ultrason gibimi oluyor ? Googledan bakınca 16 haftadan sonra en az 1 kez yapılmalı yazıyor ama bilemedim.