Gozdekubra3435 Selam kızlar, 32+3 te bebeğim 2030 grammış doktor biraz dikkat etmelisin dedi, sizin bebekleriniz kaç kiloydu o haftada 😊
Tubatgn Gozdekubra3435 Daha biraz önce geldim doktordan usgye göre gidiyoruz 32+6 (normalde 32+1’im) 1980 gr 🎈
Kelebekk-0307 Gozdekubra3435 normal bence kilosu kızım o haftalarda 2200 müş ama iri bir bebek değildi doğduğunda
strawbery Gozdekubra3435 masallah tosum🥰 ama ekstra birsey yapmiyorsan kilosu icin normal beslenmene devam et cunku usg 400 grama kadar fazla gosterebiliyor
Gozdekubra3435 Tubatgn oh oh maşallah, o zaman bebişlerimiz tombiş mi olacak acaba yoksa normal mi bu haftada bu kilolar 🥰
Kelebekk-0307 Gozdekubra3435 bilmem her doktorun kriteri farklı oluyor galiba benim doktorum çok iyi derdi hep kızım 3200 doğdu yani normal
Eldgrn Gozdekubra3435 32+0 da 1834 gramdi doktor günü gününe gidiyorsun dedi bundan sonra haftada 200 gram Alicak dikkatli ol çok şişirme bebeği dedi ama onun dışında olması gerektiği gibiymis bu haftalarda