parlam kızlar doktor düşük risk dedi kombine riske bakılıyomuş sanırım gen testi yap istersen dedi ama yaptırmak istemiyorum bi bakar mısınuz?
Premsesssprenss Kombine risk de 1/250 ve altı yüksek riskli sizin kombineniz iyi. Kan tek başına üzerinde çıkmış ama kombineye bakıyorlar genelde. Bir de yandaki grafikte de düşük riskte bir şey yoktur inşallah gönlünüzü ferah tutun🤲