Seb20 Ben eve gelince direk yatağımda yattım sadece sırt üstü yatabiliyordum 4. Gün falan yan yatmaya başladım. Belimde hiç ağırmadı benim sadece kutruk sokumum ağırdı doktorum normal dedi ağırlık burden kalktığı içinmiş oda geçti sonra, belinizi sıcak tutun bence iyi gelir