Ezgi-eymeN23 Ben ilk doğumumu orada yaptım Burcu Betül hanımda 2. Gebeliğimi orda öğrendim Ali Sunay beyde oda gece görev yapıyor ama şuan Büyükçekmece kolanda devam ediyordum daha memnun kaldım
Ezgi-eymeN23 Ezgi-eymeN23 aslhanoge iyi biraz sert bir tavrı var ben pek rahat edemedim eşimde sıkıntı yaptı biraz yapısı gereği biraz sanırım ablam 9 ay boyunca ona gitti o memnun bizim bir de sıkıntı randevu almak çok zor sürekli yurt dışına gidiyor Burcu hanım bide aşırı yoğun hastane kalabalık yani gece bile kalabalık fiyatları çekmeceye göre yüksek her gittiğimizde medilife 10 veya 20 TL fazla veriyoruz
Ksmmett aslhanoge kuzum berbat bi doktor asla tavsiye etmiyorum kadın olsun diye doğumu onda düşündüm aşırı soğuk bi kadın bi kontrole gittim hemen değiştirdim doktorumu Ahmet Akgüne gidiyorum doğumumda onda olucak inşallah eğer paran varsa en güzeli en ilgilisi Selda doktor biraz tuzlu normal doğumu 5 fln sanırım
Anakuzusu Ben gidiyorum Ali beye memnunum gayet iyi bı doktor sakın yapisi var ama detay konusunda nasıl bilmiyorum hiç farklı bir doktora gitmediğim için kıyaslama yapamıyorum şuan
Ezgi-eymeN23 Anakuzusu Ali bey için birşey demiyorum banada biraz samimi gelmedi ondan bıraktım Burcu hanımın tavrı sert diye bıraktım bende
aslhanoge Bende Ahmet beye randevu aldım…evlendikten sonra beylikdüzü tarafına taşındım normalde asla bilmiyorum buraları bi tanıdık Selda hanım ile Ahmet beyi önerdi ama insan hiç bilmeyince bir acaba oluyor.. Selda hanıma randevu bulmak çok zor ya
Anakuzusu aslhanoge bende buraya yeni taşındım hiç bilmiyordum arastirirak bulmaya çalıştım Selda hanımı bende çok duydum ama randavu bulmak zor olan birinede gitmek istemedim açıkcasi
Ezgi-eymeN23 Anakuzusu çok kalabalık hastanede malesef ya 🤦🏻♀️ ben baka yerde sandim büyükçekmece Mehmet özel var öneririm güzel bir doktor düşünürseniz samimi yani
Anakuzusu Ezgi-eymeN23 Ali beyi tercih etmemizdeki sebep hafta sonunun ve gece orda olmasından dolayı çünkü ben eşimle gidebiliyorum hastaneye bilmediğim için buraları oda haftasonu evde sadece 😄☺️
Ezgi-eymeN23 Anakuzusu bende ondan oraya gittim eşim sürekli gündüz gece onunla gidiyorum ama şimdi vardiya ya döndü o yüzden gidebiliyorum 😂