Cutemomy bende pco vardı eşimde herhangi bir sorun yoktu.ben başarısız olmasını tamamen kadere bağladım açıkçası 🙈 çünkü 2.denemeden önce histeroskopi yapıldı , bağışıklık güçlendirici serum verildi ama yine de negatif oldu. 2. ve 3. deneme dondurulmuş embriyo idi. 3.gun dondurulmuştu benim embriyolar. Son 3 embriyom kalmıştı ümit hoca 5.gune bekleyelim giderse transfer yaparız yoksa tedaviye en baştan başlarız dedi,çok şükür 1tanesi 5.gune gitti o transfer edildi. Yani ben hem 3.gun embriyosu hem de 5.gun embriyosu ile hamile kaldım.sanirim nasip meselesi. Bir de psikoloji çok önemli. Ben 2.transfer zamanı hep olumsuz düşündüm olmayacak gibi dedim herkese ve öyle de oldu. Kendinizi ne zaman hazır hissediyorsanız o zaman deneyin acele etmeyin derim. Dilerim en güzel zamanda pozitif görürsünüz 🤲