Fundayakut senaaltinsoy1 Canım ben eziyorum güzelce içine biraz lor veya süzme peynir koyuyorum biraz karabiber limon zeytinyağı çok az tuz peynire göre güzelce karıştır hepsini ez iyice sonra sür ekmeğine misss 😅
prematureannesi_ senaaltinsoy1 tuz limon az zeytinyağı eziyorum yiyorum keşke hiç bitmese hamilelikte emzirirken mutlaka haftada 4 defa tüketiyorum.
ayseuarslan Ay bende çok seviyorum çok da faydalı. Ben yoğurtla seviyorum. Olgunlaşmış olacak ama yoğurt koyuyorum nane zeytinyağı efsane. Bazen biraz salatalık da kesiyorum içine. Çok güzel oluyor.
arirangg senaaltinsoy1 Acı değil tatsız yağ gibi. Ama tatlandırınca çok güzel. Ben normalde çok severdim ama hamilelikte tiksindim, yiyemiyorum. Ben tuz, limon, karabiber, pulbiber koyarak yiyordum
Medinehnm usenmedimyaptimbirvelet ılık bir yere koyun iki güne olgunlaşır hemen yiyeceğimizi yumusak alırsak onu yiyene kadar diğerleri iki üç günde olgunlaşır 🤩
Nurse2018 senaaltinsoy1 onu diyenlerin ağzının tadı yok bence 😅 avokadolu çatalla ezip limon tuz yap ekmek bana bana ye sabah akşam avakado yiyorum başka bişey yiyemiyorum gebeliğimde