Yagmur_277 ilk gebeliğimde nerede ise hergün yaşadım hatt ağzım içi bile kan doluyordu KBB gittim bazı gebelerde yaşanabiliyor dedi damarlar genişlediği için ben kan sulandırıcı kullanıyordum bu ikinci gebeliğim 21. Haftadayım Malesef 3-4 haftadır bunda da az az başladı inşallah çoğalmaz diyorum ama gene de siz bir KBB görünün krem felan verebiliyorlar soğuk havadan damarlar kuruyup çatladğı içinde olabiliyor geçmiş olsun🥰