mybaby1923 Elyesa ben 21. Haftamda doktor degıstırıp Gamze hanıma gıtmeyı düşündüm güncel 290 dı geçen hafta sordum ne kadar olur ben gıdınce bilmem 🤷🏻♀️
myangelson Elyesa ben 3 ay olacak neredeyse 360 TL falandı muayene ücreti şuan zam gelmiştir büyük ihtimalle ama doktordan doktora da değişiyor sanırım
mybaby1923 Elyesa ya çok ıyı gıden bırıyle denk gelmem nasıl gecıyor kontrolleri detaycımı? Sız kaç haftalıksınız acaba ?
mybaby1923 Elyesa ıyı barı benım suankı doktorumda öyle ama özel klınık diye bırakmak ıstıyorum çünkü sureklı kan degerlerıme bakılıyor zor oluyor
myangelson Elyesa benim 240 mi 260 mi ne verdiğim zamanlar agustos ayıydı sonra işte Eylül de mi ne gittim dedigim gibi oldu şuan da artış olmuştur mutlaka yani sekmez 😂
mybaby1923 Elyesa aynı benim durumum ☺️ ama ılkım çok sorunluydu o yüzden son ay bellı olur demıstı doktorum suankı doktorum yanı 🤷🏻♀️