fatime5367 hamilelikte covid geçirdim. Covidden sonra kalan öksürük vardı gece uyumayı geçtim, gündüz bile konuşamıyordum hiç öksürmekten. Artık kasılmalarım başlamıştı, karnım ağrıyordu. Çok doktora gittim hamilesin müdehale edemeyiz dedi. Göğüs hastalıkları hastanesine prof. Dr a gittim ilaçsız kesinlikle geçmeyeceğini söyledi. Allah razı olsun 1ay kullandım verdiği ilaçları. İlaçları yazarken kadın doğum doktorumla teyitleşerek ilerledi. Şuan çok şükür öksürük kalmadı. Bitkisel kürler zaten gebelikte sakıncalı. Sadece az miktarda ıhlamur tavsiye ediliyor. Doktora görünmenizde fayda var.