Zynp-1 canım ben kızımda ıslak mendil kullanmadım☺️alt açmaz bezi aldım molfixin naylonsu☺️kızım için kullanacağım su tası aldık bolcana pamuk stoğu yaptım☺️pamukla sildim hep☺️İlk 6 böyle yaptım 6 aydan sonra zaten azalıyor artık kaka yapması Hazirana denk geldik biz tatilleri denizde oluyoruz ordada yaptıkca bezine yıkadım altını☺️1 yaşında gündüzü bıraktı 1,5 yaşında hamd olsun geceyi halam hep böyle yapıyor bizim çoçuklarımıza torunlarına 🙏🏻Eliniz yüzünüde silmem ben ıslak mendille 12 yaşında hala kullandırmam☺️