35+0 dayım ama bebek gelişimi 1-2 hafta önden gidiyor. 2 gündür de biraz yoruldum ayakata kaldım vs. karnımın alt bölgesinde sancı oluyor ayaktayken. Otururken ya da yatarken sorun yaşamıyorum kızlar. Bebek hareketlerinde de herhangi bir sorun yok şükür. Sizce doğum yaklaşıyor mu yoksa bu sancılar bu haftada normal mi