1 parmak açıklık varmış doğum başlamış ama canım çok tatlı sanırım çatı bakarken çok zorlandım acildeki doktor sağ olsun moral bozarak sen normal doğuramazsın beni utandır dicem ama utanacağımı sanmam doğuramazsın gibi konuştu. seçim yap yatışını yapalım dedi. Başına gelen var mı. Evde sancı çekmeyi istedim bekliyorum 38+0