Nutelllaa Kızlar 30 haftalık olucam bu ikinci yükleme .ilkinde de çok zorlanmistim.ama bu kadar değil 100 Luk içtim şuan elim aygim boşaldı uykumda var öyle olunca bayılacak hissi çok fazla oturduğum yerde zor duruyorum şuan sadece açlık kanı verebildim ikinciye 20 dakika var tokluk için .toplam 4 tane kan vericem .ama ben duramam sanmıyorum napicam .yarıda bıraksam doktor kızar herhalde dimi?
SebnemRasit Nutelllaa doktoru bırak vermeye çalış bence çünkü çok önemli bi durum çocuk aşırı kilo alımı felan yaparsa ilerde lazım olur bende lazım olmuştu ama benden istememişlerdi bi kere vermiştim.
Dorukkusumm Nutelllaa evet cok zor ama sabırlı olmaya calış oturduğun yerden cok kalkıp hareket etmemeye, istifra edersen yarım bırakırsan tekrar bunu yaptırmak zorunda kalırsın 🤦🏼hazır başlamışsın oku bol bol kuzum
Nutelllaa SebnemRasit bebekte herşey normal kilosu suyu vs ilki sınırın bı tık üzerinde çıktı öyle çok çıkmadı ki
SebnemRasit Nutelllaa bende hiç sorun çıkmamıştı ama doktor keşke ikinci de yapılsaymış demişti 30 da belli olmaz kilo zaten benim 34 den sonra herşey değişmişti
Dorukkusumm Nutelllaa benimde değerim Bi tık yüksek cıkmıştı ama doktorum tekrar yükleme yaptırmadı sadece açlık tokluk bakarz demişti
Nutelllaa SebnemRasit ya ilk hamileliğimde tek seferde kurtuldum herşeyden ne varsa ikincide var herhalde .şeker erken doğum riski .of of .kilo çok mu önde gidiyordu sizin nasıl değişti bı anda
Ellia Çakım belirtilerin şekerin olduğunu söylüyor neden iki kere yaptırdın anlamadım , çok zor biliyorum bende de olmuştu hava almaya çalış kızmasını düşünme kendine bebeğine yapma bunu dayan genirmeye çalış o bile iyi geliyor
Nutelllaa Ellia doktorum istedi canım ikinciyi mecburen yaptırıyorum.oype com kızacak bı doktor da değil de yinede çekiniyorum
Meliko Nutelllaa benim ikincide şeker yüklemedi kahvalto yapıp verdim bi sorsan mı ki acaba böyle bi durum mümkün mü diye
Cey-cey Nutelllaa evet bende aynınsizin gibi oldum biriyle konusun bi sedyede uzanın ben yanımda kolonya götürmüstğm iyiki götürmüsüm sürekli kokladım Bileklerimi ovdum bende 75 lik yaptırmıstım. Kusmamak için zor durdum Düsünmeyin seker yüklemeden sonra ilk kanı verin biraz iyi hissedince acı havada durun
Nutelllaa Cey-cey doktoruma söyledim soru basarmissin biraz daha dayan git doğumhaneye istirahat et dedi ama giremedim oraya da son bı kan verip gidicem artık dayanamıyorum.anlayisla karşılamıyor . elimde olsa durmiycam sanki
ayberen Nutelllaa Canım baya atlatmissin az kalmış dayanabildigin kadar dayan doktoru düşünme. O kadar 100 Gr icmissin boşa gitmesin. Benim ki daha kötüydü mesela.. önce 50 Gr içtim yüksek çıktı. Sonra 100 Gr içtim 40 dk sonra çıkardım malesef.. doktor bı daha yapmam gerektiğini söyledi ama yapamam. Açlık tokluk baktiracam
Nutelllaa ayberen banada bı yaptır dese yapamam gerçekten . zaten yediğine ictigime dikkat ediyorum bı nevi diyet uyguluyorum öğrendiğimden belli .bakalım ne olacak
ayberen Nutelllaa Gerçekten çok zor içmesi içtikten sonra beklemesi bide üstüne kan veriyorsun.. Benim zaten normalde içecekle aram yok açlığa da gelemem o yuzden olmadı. Bende dikkat ediyorum evde kendim ölçtüm üç gün normaldi yine de sağlık ocağında da bir olcturecem
Umran3428 Nutelllaa ne yaptınız kan verdinizmi?? Bende şu an hastanedeyim sabah 8.30 da geldim kan verdim glikozu içtim 9.50 de birdaha kan verdim 15 dk sonra tekrar vereceğim ama bende bi etkisi olmadı çok şükür siz nasılsınız?
Nutelllaa Umran3428 son kanı veremedim maalesef bayıldım .soncularim çıkmış hepsi normal gözüküyor referans aralığında yani