İlk doğumumu genel anestezi alarak yapmıştım. Ayılmaya başladığın andan itibaren ağrın oluyor bu ağrı şiddeti yarım saat. Sonrasında hafifliyorsun. Yürümek bana en iyi gelen şeydi. Ben sürekli yürüdüm yürüdükçe ağrım sızım olmadı. Beni zorlayan tek şey boğazımda bır gıcık olmuştu öksürüyordum canım çok yanıyordu dikişlerim patlayacak gibi oluyordu. Şimdi ikizlerime hamileyim Allah nasip ederse 20 günüm kaldı yine genel anestezi alarak doğum etmek istiyorum her ne kadar dr Karşı çıksada. Panik atağım olduğu için genel anestezi almak istiyorum yoksa prenses doğum dedikleri kombine spinal epidural anestezi en konforu.