Naciyeylmz kuzum calpol gibi ateş düşürücü ilaçlarda açıldıktan ilk 1 ay içinde etkisini kabedebiliyomus. Eğer açtığınizdan 1 ay geçtiyse ilaçlar belk o yüzden etki etmiyodur yenisini alıp deneyin ama çok fazla da ilaç vermeyin bence bı doktora götürün daha iyi bu aralar çocuklar çok hasta oluyo maaesef aciller tıklım tıklım. Bide çok sıcak çok soğuk olmciak şekilde ılık su aldırın kuzum. Ateşini sürekli kontrol edin Allah korusun anlamissiniz ateşi çıkar havale geçirmedim bide çocuk kuzum en iyisi bı doktora gösterme lniz en azından iğne serum bişi yaparlar belki