Kızlarrr benim 38. Haftam bitmek üzere bebiş 1 hafta önde gidiyor yani doktora göre 39 bitiyor. 40. Hafta sonunda çocuk gelmezse doğumu başlatmak pazartesi yatış yapıp fitil verecekmiş sonra suni.
Ne sancım var ne açılmam sadece yumuşama var. Buna benzer doğum yapan var mı Meryem ana otunu aldım ne zaman kullanmalıyım bilginiz var mı