Merhabalar ben 2 tane test yaptım 1 normal 1 erken ikiside ilk gösterdiğinde tek çizgiydi sakladım yinede ertesi günbaktığımda çifte dönmüştü ki normal test olanı akşam yapmıştım tabi çift çizgi görünce gittim hemen bi kan verdim fakat kanda çıkmadı yarın için dr randevu aldım ama sizinde fikrinizi merak ediyorum böyle olan var mı aranızda