ogretmenHnmm mother2 bir hafta sonra tekrar ver dediler ama ben dayanamayip verdim 13 aralikta ilk verdim 54.6 çıktı 15 aralikta tekrar verdim 126.9 çıktı bir hafta sonra 22 aralikta 3794.8 çıktı bir daha da vermedim. 8 haftalık olduk bile
mucizeolsunn mother2 maşallah canım hayılrı olsun sağlıkla gelsin inşallah ben de bu ay ilk çatlatma iğnesi oldum ama negatif malesef senin de ilk denemen miydi
mother2 mucizeolsunn ben ilk cocugum da 2.5 sene denedim sonunda oldu bu ay cocuk istedik tedavi gordum sansimiza oldu ama ben pco luyum ve kilo verdim 15 kilo kadar o yuzden cabuk oldu sanirim
minikmucizeemaak mother2 Hayırlı olsun sağlıkla kavuşun ❤️ İnşAllah bu ay bende bebişimin sağlıkla haberini alırım🤲🏻☘️
minikmucizeemaak mother2 Bende geçen ay kimyasal gebelik yaşadım yaklaşık 8 9 tane test yapmıştım öyle inanmıştım nasip değilmiş🥹 Umarım bu ay nasip olur sağlıkla bebeğimin haberini alırım🤲🏻 Sizde sağlıkla kavuşun inşAllahh benim adetime daha 12 gün var
minikmucizeemaak mother2 betam ilk 23.3 dü adetime tam hatırlamıyorum ama 7 8 gün vardı 2 gün sonra 16.57 ye düştü 2 gün sonra 3.74 e düştü bidaha yaşatmasın Rabbim🤲🏻❤️
minikmucizeemaak mother2 Amiinn Allah razı olsun inşAllah bu ay çok güzel sonuçlwr alırım psikolojik mi bilmiyorum ama tüm belirtiler var bende 🙃