Asklem Merhaba kızlar. Geçen gün yazmıştım size sancım var doktora gitmeli miyim sizce diye. Gittim nstde sancım çıktığı için 2 gün hastanede kaldım. Ciğer geliştirici iğne yaptılar 2 tane. Progestan iğne vuruldu. 6 tane serum yedim sancılarım hafiflediği için eve geldim suan nidicard diye bi ilaç kullanıyorum günde 6 kere ama sancılarım yine beni zorlamaya başladı acaba ne zaman doğururum?
Melisahsendursun Asklem ssncin varsa git doktora serum yemissin ignede olmussun o bunyeni fahatlatmis ama etkisi gecinfe gene sancin oluyorsa git doktora sonradan bisey olmasin