hamileyimben 38+4 um hala acilmam yok,sancılarım çok az,plates hurma, yürüyüş ,yer silme herşeyi yapıyorum ne yapmam lazım doktorumuz normal doğum taraftarı 40 a kadar bekleriz diyor nasıl hizlandiricam
Snglhfs hamileyimben bizim elimizde degıl malesef doğum zamanı geldiğinde zaten pat dıye geliyo bnm hiçbir belirtim yokken gece 1 de uyumuştum tkrar gece 2 de sancıyla uyandım bi saat arayla başladı doğum siznde gününüz var demkki daha
kucukkalbimm hamileyimben 38+4 ü duyunca tam dogurdugum zaman geliyor aklıma tam o zaman geldi inşallah gelir canım sıkma canını olumlu düşün
Teslimeesma hamileyimben bunları düşünüp strese sokma kendini bak ben 39+5 de doğum yaptım 3 gün sancj çektim hastanede 2 cm acilmam olmuştu resmen hayal kırıklığıdi ve çok ağladım aşırı stres yaptım hastanede saat akşam 9 dan sabah 6 ya kadar 4 olmuştu stres yapmasam hemen dogurcaktim belki ama cok ağlayınca bebek de geri çekildi dedi doktor sancım falan bitti stresten zor doğum oldu . Demem o ki kafana takma mecbur çıkacak içinden öyle yada böyle zamanını bekliyor demekki bebiş 😁