22 haftalık hamileyim ilk hissettiğimden beri bebeğim çok hareketliydi ama son 1 haftadır hareketlerinde azalma hissediyorum günde sadece 1 kere de olabiliyor o da çok küçük hareketler kalp atışlarını dinledim herşey yolunda ama bunun sebebi ne olabilir ?
Benle aynı durumda olan var mı ?