Sinem0135 sn bnce doktrunu degistir canim benimde sari akinti gibi kahverengi gibi normal kanaman olmadigi surece dusuk tehliken olmaz ben iki gebeligimdede yasadim çok şükür saglikliydi ikiside kahverengi sari akintidan korkmayacaksin normal pembemsi kirmiziya yakin akinti gibi olursa ozmn korkabilirsin ama korkma onceden kalmis bsydir snradinda geliyordur sen baska doktra da git istersen eger kesenin icerisinde kanama mecutsa olabilir onun haricinde korkma