leyla_1909 bence faydası var çünkü bende doktora gittim hanilelikten önce sağlıklı bir gebelik icin 3 ay bana iliski çizelgesi verdi yumurtlama gününü hesapladık ve yumurtlama günlerinde 1 gün durup 1 gün iliski önerdi sperm 3 gün kaldığı için vücutta hep bi işlem yapmış oluyor bu da gebeligi hızlandırıyor doktorum diğer günler zor hamile kalınır o yüzden 1 sene beklenir tedavi için cunku kadinlarin ayda 1 gun hamile kalma şansı var dedi o da yumurtlama denk gelirse dedi ve gerçekten de 3. Ayın sonunda hamileydim 6 günlük su an 31 haftaligim çok şükür ALLAH tez zamanda nasip etsin size de 🤲