beniminikuzum08 Minikmucize13 regl den 3 gün önce 55 ile öğrenmiştim düzenli takip yapmıştım güzel artmıştı boş gebeliğin beta ile bir alakası yok tüm gebelik belirtilerini yaşıyorsun
Htc- Tam hatırlamıyorum ama benim ilk ölçümde 400lerde çıktı iki gün sonra tekrar ölçtüklerinde 500 bı seydi
Minikmucize13 Htc- en son boş olduğunu öğrendiğinizde betanız kaça kadar yükseldi en fazla baktırdınız mı takip ettiniz mi
Minikmucize13 Ftmnr_35 ben cumartesi doktora gittim iki kesede de bebek gözükmedi. Bir hafta önceki kese boyutuyla aynı gözüktü. Gelişme yoktu. Boş olabilirler dedi doktor. Dün gece kendim beta ölçtürdüm 41800 çıktı. Anlamıyorum nasıl olacak
senaaltinsoy1 Bis gebelikte zaten hamilelikte ilgili belirtiler yaşanıyor canım benim beta hcg yüksekti baya maalesef kurtaj olmuştum
senaaltinsoy1 1 sene oldu canım tam hatırlamıyorum ama zaten sürekli hcg takibi yapmamıştım, 12 haftada oldum 🥺
Cikoleyla Bana doktorum beta kese görünene kadar önemli demişti. Kese de göründü zaten. Ama içi boştu. Uzun üste takip ettik. 9. Haftada vücut kendisi düşük yapmadığı için zorunlu olarak Alındı. Allah en hayırlısını versin.