Lenaaaa Annebebek_33 ben beğendim daha önce duymadığım bir isim 😌 benim kızımın ismi de Göksu olacak 🌸
qwerty2 Annebebek_33 ben böyle isimleri çok beğeniyorum aslında ama ileride bey diye seslenmek istediklerinde çok kötü olcak. Ben olsam koymazdım o yüzden. Gökay, Göktürk, Göktuğ tercih ederdim.
cannkmrc Sen beğendikten sonra neden olmasın canım ama bana bey kısmı ağır geldi küçücük bebiş sonuçta