Dilar0606 Merhaba hamiş anneler benim bi kızım olacak karnımda kıpır kıpır acaba sizdede öyle mi ? 23 haftalık gebeyim :))
2_evlatyolda Dilar0606 saglıklı sıhhatli kucagına al inşallah benim de oğlum var Bi kızım olsa fena olmaz tabi önce saglıklı sıhhatli olması kez erkek fark etmez belirtileriniz neydi kız hamilelik de
Edafmo Dilar0606 30+4 teyim benim de öyle. Net hissetmeye başladığımdan beri balık gibi içimde hatta bazen içerde biriyle dövüşüyor gibime geliyo minik bir canavar enerjisi var 😂
gzlannesi Dilar0606 benimde aynı canım 25 haftalığım ben 16 dan beri felan hissediyorum şimdi de eşim hissediyor tekmelediğinde felan 🤭
AyFa1608 Dilar0606 benimde 22+5 kız bebiş. Normalde çok güzel hissediyodum ama 2 gündür biraz az. Seninde oluyor mu arada azalma harekette
Ruken_olgn Dilar0606 bizde 33 haftalığız son haftalarda bebek oynamaz derler ama bizim cimcime çok hareketli sağlıkla gelsinler prensesler 🌺