bende 29 haftalık hamileyim iki gecedir sancılardan uyuyamıyorum bugün doktora gidicez bakalım erken doğum riskim var ilk nts ye 27 de bağlanmıştım bende kasılmalar ve doğum sancıları çıkmıştı 1 gün hastanede yatırmıştı inşallah bir sıkıntı yoktur bugün öğrenicem 😔